Pravo i način podnošenja prigovora
Za korisnike marke ELNUR GABARRON koji su proizvodi tvrtke ELNUR, S.A., P.I. El Nogal. Villa Esther, 11, 28110 Algete, Madrid, Španjolska, obvezujemo se da ćemo otklonit sve potencijalne nedostatke koji mogu nastati zbog proizvodnih nedostataka ili operacija. Jamstveni rok traje 2 godine i počinje teći od dana isporuke proizvoda, što se dokazuje računom ili potvrđenim jamstvenim listom. Kupac je dužan slijediti upute za uporabu koje dolaze s proizvodom.
Rok za rješavanje reklamacije je 30 dana od datuma primitka proizvoda, ali se može produžiti za najviše 15 dana, uz uvjet da se uzme u obzir sljedeće: priroda i složenost robe, ozbiljnost neusklađenosti i napor potreban za dovršetak popravka ili zamjene.
Ako ne uspijemo ispraviti nedostatak u propisanom roku, na vaš ćemo zahtjev zamijeniti proizvod novim ili vam vratiti kupovnu cijenu.
Jamstvo ne vrijedi u sljedećim slučajevima:
• nepoštivanje tehničkih uputa
• prethodni popravak od strane neovlaštene osobe
• ugradnja neoriginalnih komponenti
• nemarno rukovanje proizvodom
• šteta uzrokovana mehaničkim udarcima uzrokovanim krivnjom kupca ili treće strane
• nepravilna ugradnja uređaja
Upozorenje: Potrošač ima zakonsko pravo pokrenuti pravni postupak protiv prodavatelja ili dobavljača u slučaju neusklađenosti robe. Jamstvo ne isključuje prava potrošača koja proizlaze iz obveznog jamstva sukladnosti robe.
Prava koja potrošač ima ako roba ne odgovara specifikacijama ili nema svojstva navedena u jamstvenom listu (članak 97. ZVPot-1):
(1) Ako roba za koju je izdano obvezno jamstvo ne odgovara specifikacijama ili nema svojstva navedena u jamstvenom listu ili reklamne poruke, potrošač prvo može zatražiti ispravak pogrešaka. Ako se nedostaci ne isprave u roku od ukupno 30 dana od dana kada proizvođač ili ovlašteni pružatelj usluga primi zahtjev potrošača za otklanjanje nedostataka, proizvođač mora obavijestiti potrošača i besplatno zamijeniti robu za istu, novu i besprijekornu robu.
(2) Razdoblje iz prethodnog stavka može se produžiti na minimalno vrijeme potrebno za dovršetak popravka ili zamjene, ali u trajanju od najviše 15 dana. Prilikom određivanja produljenog roka, uzimaju se u obzir priroda i složenost robe, priroda i ozbiljnost neusklađenosti i napor potreban za dovršetak popravka ili zamjene. O broju dana za produljenje roka i razlozima za njegovo produljenje proizvođač je dužan obavijestiti potrošača prije isteka roka iz prethodnog stavka.
(3) Ako proizvođač ne popravi ili ne zamijeni robu novom u roku iz prvog stavka ovog članka i prethodnog stavka, potrošač od proizvođača zahtijeva puni povrat kupovne cijene ili zahtijeva razmjerno smanjenje kupovne cijene.
(4) Ako potrošač zahtijeva razmjerno sniženje kupoprodajne cijene, sniženje kupoprodajne cijene bit će razmjerno smanjenju vrijednosti kupljene robe koju je potrošač primio, u usporedbi s vrijednošću koju bi roba imala da je bila u skladu s ugovorom.
(5) Iznimno od prvog, drugog i trećeg stavka članka 97. ZVPot-1, potrošač može od proizvođača zahtijevati povrat uplaćenog iznosa, ako se neusklađenost pojavi u roku kraćem od 30 dana od isporuke robe.
(6) Proizvođač je dužan izdati novi jamstveni list za zamijenjenu robu ili bitan dio robe zamijenjen novom.
POSTUPAK ZA REKLAMACIJU U JAMSTVU
• Molimo vas da svoj prigovor pošaljete putem e-pošte info@altema.hr.