Uvjeti poslovanja
Uvjeti poslovanja:
Trgovac
Trgovac je Altema d.o.o. OIB: 11794442202, Saršoni 56, 51216 Viškovo.
Altema d.o.o. izjavljuje da je trgovac u smislu Zakona o zaštiti potrošača.
Kupac /Potrošač
Kupac robe (Potrošač) je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u
košaricu, plati kreditnom karticom, e-bankingom i pošalje narudžbu trgovcu.
Servisni uvjeti
Uvoznik jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u
jamstvenom roku pravilno funkcionirati.
Garancija
Za korisnike marke ELNUR GABARRON koji su proizvodi tvrtke ELNUR, S.A., P.I. El Nogal. Villa
Esther, 11, 28110 Algete, Madrid, Španjolska, obvezujemo se da ćemo otklonit sve potencijalne
nedostatke koji mogu nastati zbog proizvodnih nedostataka ili operacija. Jamstveni rok traje 2
godine i počinje teći od dana isporuke proizvoda, što se dokazuje računom ili potvrđenim
jamstvenim listom. Kupac je dužan slijediti upute za uporabu koje dolaze s proizvodom.
Rok za rješavanje reklamacije je 30 dana od datuma primitka proizvoda, ali se može produžiti za
najviše 15 dana, uz uvjet da se uzme u obzir sljedeće: priroda i složenost robe, ozbiljnost
neusklađenosti i napor potreban za dovršetak popravka ili zamjene.
Ako ne uspijemo ispraviti nedostatak u propisanom roku, na vaš ćemo zahtjev zamijeniti
proizvod novim ili vam vratiti kupovnu cijenu.
Jamstveni rok se produžuje za vrijeme tijekom kojeg se proizvod nije mogao koristiti zbog
servisnih popravaka. Popravci u jamstvenom roku i popravke izvan jamstvenog roka obavljaju
ovlašteni servisni centri. Izjavljujemo da jamčimo za besprijekoran rad unutar jamstvenog roka u
roku od 2 godine, koji počinje teći od dana isporuke robe potrošaču. Jamstvo vrijedi u Republici
Hrvatskoj . Rezervni dijelovi, održavanje i pribor za proizvode izvan jamstva osiguravaju se uz
naknadu u razdoblju od 2 godine nakon isteka jamstvenog roka, osim ako zakonom nije
drugačije određeno.
Jamstvo ne vrijedi u sljedećim slučajevima:
-
nepoštivanje tehničkih uputa
-
prethodni popravak od strane neovlaštene osobe
-
ugradnja neoriginalnih komponenti
-
nemarno rukovanje proizvodom
-
šteta uzrokovana mehaničkim udarcima uzrokovanim krivnjom kupca ili treće strane
-
nepravilna ugradnja uređaja
Upozorenje: Potrošač ima zakonsko pravo pokrenuti pravni postupak protiv prodavatelja ili
dobavljača u slučaju neusklađenosti robe. Jamstvo ne isključuje prava potrošača koja proizlaze
iz obveznog jamstva sukladnosti robe.
Prava koja potrošač ima ako roba ne odgovara specifikacijama ili nema svojstva navedena u
jamstvenom listu (članak 97. ZVPot-1):
(1) Ako roba za koju je izdano obvezno jamstvo ne odgovara specifikacijama ili nema svojstva
navedena u jamstvenom listu ili reklamne poruke, potrošač prvo može zatražiti ispravak
pogrešaka. Ako se nedostaci ne isprave u roku od ukupno 30 dana od dana kada proizvođač ili
ovlašteni pružatelj usluga primi zahtjev potrošača za otklanjanje nedostataka, proizvođač mora
obavijestiti potrošača i besplatno zamijeniti robu za istu, novu i besprijekornu robu.
(2) Razdoblje iz prethodnog stavka može se produžiti na minimalno vrijeme potrebno za
dovršetak popravka ili zamjene, ali u trajanju od najviše 15 dana. Prilikom određivanja
produljenog roka, uzimaju se u obzir priroda i složenost robe, priroda i ozbiljnost neusklađenosti
i napor potreban za dovršetak popravka ili zamjene. O broju dana za produljenje roka i razlozima
za njegovo produljenje proizvođač je dužan obavijestiti potrošača prije isteka roka iz prethodnog
stavka.
(3) Ako proizvođač ne popravi ili ne zamijeni robu novom u roku iz prvog stavka ovog članka i
prethodnog stavka, potrošač od proizvođača zahtijeva puni povrat kupovne cijene ili zahtijeva
razmjerno smanjenje kupovne cijene.
(4) Ako potrošač zahtijeva razmjerno sniženje kupoprodajne cijene, sniženje kupoprodajne
cijene bit će razmjerno smanjenju vrijednosti kupljene robe koju je potrošač primio, u usporedbi
s vrijednošću koju bi roba imala da je bila u skladu s ugovorom.
(5) Iznimno od prvog, drugog i trećeg stavka članka 97. ZVPot-1, potrošač može od proizvođača
zahtijevati povrat uplaćenog iznosa, ako se neusklađenost pojavi u roku kraćem od 30 dana od
isporuke robe.
(6) Proizvođač je dužan izdati novi jamstveni list za zamijenjenu robu ili bitan dio robe zamijenjen
novom.
POSTUPAK ZA REKLAMACIJU U JAMSTVU
• Molimo vas da nas unaprijed obavijestite o svom jamstvenom zahtjevu putem e-pošte
info@altema.hr.
Webstranica
Cijene na webstranici izražene su s PDV-om i valuta je Euro (EUR).
Pravne osobe
Pravne osobe se javljaju na info@altema.hr kako bi dobile odgovarajuću ponudu.
Dostava
Dostava se vrši preko kurirske službe DPD (do 30kg) ili In-Time (preko 30 kg).
Dostava termoakumulacijskih peći na upit.
Plaćanje
Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:
- kreditnim i/ili debitnim karticama: MasterCard, Diners, Visa i Maestro
- Google Pay, Keks Pay, AirCash
Jednostrani raskid ugovora
Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača , članak 72 koji govori o
općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu.
* svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila
sadržana u ovom članku Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od
četrnaest dana,
* u slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji , rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana
kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba
koja čini predmet ugovora predana u posjed
*ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni
odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz
stavaka 1.ovog članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od
strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe
Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske
kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun) u roku od 14 radnih
dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.
Isključenje prava na otkaz ugovora
Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o
ugovoru:
· prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom
tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača
na jednostrani prekid ugovora,
· prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog
isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan
brzom propadanju,
· prodaji audio ili videozapisa, te računalnih programa koje je potrošač otpakirao,
· prodaji knjiga i drugih publikacija.
Uvjeti i odnosi između kupca i tvrtke Altema d.o.o. podliježu zakonima Republike Hrvatske.
Kontakti:
Altema d.o.o.
Saršoni 56, 51216 Viškovo
info@altema.hr




